صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۵۰۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی به مناسبت هفته پژوهش

مسائل حال و آینده پاسداری از انقلاب  را  احصاء کنید

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی به مناسبت هفته پژوهش گفت: دوام و قوام یک ملت و به تبع آن هر سازمانی به انسان‌های فرهیخته و محققان آگاه و متعهدی است که با توکل به پروردگار باریتعالی مرزهای دانش را در نوردیده و با مجاهدات علمی و تحقیقات خود موجبات شکوفایی و اعتلای فرهنگ و بسط معرفت و حقیقت در جامعه را فراهم می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک تلاش‌های جهادگران حوزه علم و دانش، جهادی مقدس و الهی شناخته می‌شود و توجه به کارآمدی و اثربخشی علوم و دانش تولید شده و تحکیم زیرساخت‌های دانش‌بنیان، برای ارتقای اثربخشی و کارآمدی در نظام علم و پژوهش، از ضروریات است.

وی درادامه خطاب به پژوهشگران سپاه تاکید کرده است: 1- مسائل حال و آینده پاسداری از انقلاب اسلامی را با نگاهی منسجم، منظم و فراگیر و با تبیین نظام مسائل و با رویکردی آینده پژوهانه احصاء نمایید. 2- در پژوهش و حل نیازهای احصاءشده، کارآمدی پژوهش‌های انجام شده را برای اسلامی کردن علوم و تحقق تمدن نوین اسلامی، سرلوحه فرآیندهای پژوهشی قرار دهید. 3- اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی ایران را مد نظر قرار داده و اثربخشی پژوهش‌ها را مبتنی بر این اهداف در نظر بگیرید و خروجی پژوهش‌ها را به عنوان نسخه‌های شفابخش و مشکل‌گشا برای پیشرفت و رشد و تعالی سازمانی ارائه نمایید. 4- با تعاملات گسترده و روزافزون با مؤسسات و مراکز علمی و پژوهشی، بر غنای علمی پژوهش‌ها و تولیدات علمی افزوده و آن را در خدمت نظام اسلامی برای حل مسائل و مشکلات پیش‌رو در گام دوم انقلاب اسلامی قرار دهید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات